Trænger kundedialogen til et løft?

Har dine medarbejder kontakt med kunderne over telefonen? Hvor meget energi og udvikling af kundedialogen er der tilstede i dit team?  Trænger kundedialogen til et løft? Men kniber det med din tid….. så er det nu du skal læse videre. For der er hjælp at hente.

En træning og udvikling i kundesamtalens struktur samt efterfølgende feedback, styrker kundedialogen. Samtidig udvikles medarbejderne så de skaber en kundedialog i særklasse. Jeg tager udgangspunkt i direkte eller båndede kundesamtaler på hver medarbejder. På den måde er udviklingen helt konkret og effektfuld. Efter hver kundesamtale er der sparring, rum til refleksion og coaching af medarbejderen samt feedback.

Vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte mig. Sammen med dig finder jeg en løsning, som passer til dit team. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Customers

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *